اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

می گویم تا انتها حضور، چون زندگی را حضور او می دانم ...
حضور عاشق اش که سراسر حکمت است، سراسر حرمت
سراسر هنر است و تجلی

حضورش که از زندگی عقل و احساس می خواهد،
تشنگی می خواهد و تامل و تلاش ...

که مسیر را می نماید و می خواهد که با دل مان گام بر داریم،
خوب باشیم و تسلیم ...

که نهایت آرامش و عشق است و نه آسایش ...

تو جان میگیری از شعری که من را بارها کشته

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ


اسمش را هر چه می خواهید بگذارید اما حس حمایت گرفتن برای یک زن خیلی چیزهاست شاید نیم بزرگتر زندگی اش.

از بچگی به خاطر دارم که بعضی چیزها را پدر ممنوع کرده بود. مثل دیر رسیدن به خانه، مثل اینکه شب ها هیچ جایی به جز خانه خودمان نباید باشید که این قانون اش از تولد تا به امروز هم پا بر جاست. شاید نوجوان که بودم این قانون ها برایم پذیرفتنی نبود و می گذاشتمشان به حساب سخت گیری پدر. اما حالا خوب می فهمم. خوشحالم از اینکه این قوانین بوده و هست و دوستشان دارم.


                زنانگی یعنی اینکه 

                گوشی تلفن را برداری 

                و برای جایی رفتن از کسی اجازه بگیری...

                نه که عهد قجر باشد،

                نه که اجازه ات دست خودت نباشد،

                یک وقت هایی

                آدم دلش می خواهد اجازه اش را بدهد دست کسی

                تا دلش قرص شود که مهم است برای کسی

                                                                                پریسا زابلی پور


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی