اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

می گویم تا انتها حضور، چون زندگی را حضور او می دانم ...
حضور عاشق اش که سراسر حکمت است، سراسر حرمت
سراسر هنر است و تجلی

حضورش که از زندگی عقل و احساس می خواهد،
تشنگی می خواهد و تامل و تلاش ...

که مسیر را می نماید و می خواهد که با دل مان گام بر داریم،
خوب باشیم و تسلیم ...

که نهایت آرامش و عشق است و نه آسایش ...

خوشا پریدن با این شکسته بالی ها

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ


هر پروسه ای که طولانی می شه، روند فرسایشی به خودش می گیره و آدم رو بیشتر از اینکه بخواد از مسیر لذت ببره به سمت گرفتن نتیجه سوق می ده.

این پایان نامه هم از همین دست اتفاق ها شده و در کنار خواسته های هر روز جدید استاد، بی انگیزگی و فقط به دنبال نتیجه بودن رو تو ذهنم جا انداخته. 

هر روز ِ تعطیلی که میاد، به جای خوشحالی و رسیدن به کارهای مورد علاقه م، فقط نگران وقت گذاشتن برای پایان نامه ای ام که اندازه یک دکترا گرفتن از من انرژی گرفته. نه زمان دارم که بذارم و زود جمعش کنم و نه دیگه انرژی ای برای ادامه دادنش هست.


شاید دیگه هیچ وقت نتونم حسم رو نسبت به استادم خوب کنم. گاهی فکر میکنم کاش یه کم بلد بودم جلوش بایستم و برای این همه خواسته های نامعقولش همه ش نمی گفتم چشم.


باور من همین جمله مادر ترزا ست:

محبت آمیزترین واژه در دنیا،

واژه نامهربانانه ای ست که هرگز بازگو نشود.



                                  شهیدان ادبگاه وفا را خون نمی باشد

                                  مگر رنگ حنایی از کف قاتل زند بیرون

                                                                                بیدل دهلوی


نظرات  (۱)

ولی بیشتر به نظر میاد با این اوصاف قصه، قصه کزت باشه. سطل آب و یخ شکستن هر روزه از ترس جور ظالم!!!!
پاسخ:
متاسفانه جور ظالم پشتش انقدر گرمه که هر روز هم قدرتمندتر می شه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی