اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

می گویم تا انتها حضور، چون زندگی را حضور او می دانم ...
حضور عاشق اش که سراسر حکمت است، سراسر حرمت
سراسر هنر است و تجلی

حضورش که از زندگی عقل و احساس می خواهد،
تشنگی می خواهد و تامل و تلاش ...

که مسیر را می نماید و می خواهد که با دل مان گام بر داریم،
خوب باشیم و تسلیم ...

که نهایت آرامش و عشق است و نه آسایش ...

وای اگر بشکند این بغض

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

نشسته ام و نوشته های وبلاگ های قبل ترم را می خوانم، حدود سال های 88 و 89،

چقدر ارتباط خوبی با من ِ آن روزهایم برقرار می کنم.

چقدر دوست دارم آن من ِ هنوز لطیف را

چقدر دلم گرفت که این روزها کمتر می توانم آنطور بنویسم که خودم به دل خودم بنشینم ...

اینطور نمی شود، باید دست ببرم و این دل را بشکافم شاید کمی به آن من ِ دوست داشتنی ِ پر از عشق برگشتم

 

کجاست سه شنبه شب های رادیو پیام و رشید کاکاوند؟!

کجاست نشستن پای مدار صفر درجه و شهریار؟!

کجاست لرزیدن های دل؟!

کجاست تا صبح حرف زدن ها؟!

کجاست قدم زدن های پاییزی؟!

کجاست آن نوشتن ها و خواندن ها و نظر دادن ها؟!



 1:                   کالیم که سرسبز دل ازشاخه بریدیم

                      تا حادثه ی سرخ رسیدن نرسیدیم

                      خون خورده ی دردیم و چراغانی داغیم

                      گل کرده ی باغیم و به چیدن نرسیدیم

                                                                          قیصر امین پور 


2:                    من حرمت میخانه شکستم تو ولی حیف

                       لب بردی و تا نیمه ی لیوان نرسیدی
                                                                          احسان افشاری

3:                    مرا به سـردی آغـوش دیگران مسـپار
                       برای گـریه ی من سرپناه یعنی تو

                                                                          زهرا شعبانی



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی