اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

وقتی تو نیستی، من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را گریه می کنم ...

اردی‌بهشت

می گویم تا انتها حضور، چون زندگی را حضور او می دانم ...
حضور عاشق اش که سراسر حکمت است، سراسر حرمت
سراسر هنر است و تجلی

حضورش که از زندگی عقل و احساس می خواهد،
تشنگی می خواهد و تامل و تلاش ...

که مسیر را می نماید و می خواهد که با دل مان گام بر داریم،
خوب باشیم و تسلیم ...

که نهایت آرامش و عشق است و نه آسایش ...

بازآی دلبرا که دلم بی قرار توست

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ


اسفند ماه دوست داشتنی ای است. چون تگاپو دارد برای نو شدن

آدم احساس زندگی میکند.

بعد حیف میشود با هر روز به فکر و دنبال خرید بودن از خودش لذت نبرد. از هوا و از حس روزهای آخر یک سال

قشنگ ترین قسمتش هم هفت سین چیدن روزهای آخر است.


حس من این است که این ماه سریع تر از بقیه سال میگذرد، همین وبلاگ را باورم نمی شود که 10 روز پیش بود برایش نوشتم


شخصا به عشق، اسفند، فروردین، اردیبهش، مهر و آبان زندگی میکنم. باقی سال خوب است اما فرحبخش نیست


حس خوب شروع سال جدید ..

نظرات  (۲)

سال نوت مبارک

چه خوبه که مهر هم تو لیست دوست داشتنی ها بود :))
و کلا هرکیو دوست داشتم اردیبهشتی بود، نمیدونم چه حکمتیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی